loading...

نوشته های مفید و کاربردی

باید بدانید که یکی از سایت هایی که گوگل به آن بسیار اعتماد دارد و گوگل به آن اعتماد دارد رسانه ها هستند.خبرينو يكي از سايت هاي خبري است كه چند سالي است در زمينه اخبار مدارس و دانشگاه ها فعال بوده و

باید بدانید که یکی از سایت هایی که گوگل به آن بسیار اعتماد دارد و گوگل به آن اعتماد دارد رسانه ها هستند.
خبرينو يكي از سايت هاي خبري است كه چند سالي است در زمينه اخبار مدارس و دانشگاه ها فعال بوده و در كنار اعلام نتايج امتحانات تحصيلي صادقانه به وظيفه اصلي خود عمل كرده است.
در اینجا، بیایید به دو نمونه از مطالب مورد بحث در رسانه های روکانا و برن نیوز در مورد موضوع مدارس تیزهوشان و نتایج دانش آموزان تیزهوش و نحوه ثبت نام دانش آموزان تیزهوش نگاه کنیم.
گاهی اوقات والدین صرف نظر از وضعیت تحصیلی و روانی و دیدگاه فرزندشان اصرار دارند دانش آموزان را به این مدارس بفرستند. این اشتباهی است که در نهایت منجر به ناامیدی دانش آموزان و افت تحصیلی می شود. مدارس ذهن‌آگاه دارای مزایا و معایبی هستند که می‌تواند کار را برای برخی دانش‌آموزان دشوار کند. بنابراین از مشاوره با افراد متخصص در این زمینه غافل نشوید.
مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیشوشان 1401-1402
جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی امکان ثبت نام آزمون تیزهوشان در کلاس های 9 تا 10 و حتی کلاس های 6 تا 7 به صورت تلفنی فراهم شده است. به راحتی می توانید با شماره اعلام شده از سراسر کشور تماس بگیرید. کارشناسان صوتی برنامه مشاور کلیه مراحل ثبت نام آزمون های مدارس ششم به هفتم و جایزه نهم به دهم را برای داوطلبان عزیز انجام می دهند.
کلیه سطوح درخواست برای آزمون نهم تا دهم؛ پذیرش فرم درخواست برای آزمون تیزهوشان؛ انتشار نتایج متقاضیان استعدادهای درخشان؛ پذیرش کارنامه و غیره از طریق سایت رسمی تیزهوشان کلاس 10 انجام می شود.
دسترسی مستقیم azmoon.medu.ir به سایت تیزهوشان کلاس دهم 1401-1402
azmoon.medu.ir آدرس سایت رسمی مدارس تیزوشان 9 تا 10 از 1401-1402 وزارت آموزش و پرورش است. این سایت تنها سامانه رسمی مدارس تیزهوشان در سراسر کشور برای پایه ششم تا هفتم است.
روش ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400-1999
مراحل ثبت نام آزمون استعدادیابی کلاس هفتم:
1. ابتدا به hoosh.medu.ir بروید.
2- از ششم تا هفتم هزینه ثبت نام دانش آموز استعداد درخشان را پرداخت می کنید.
3- اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و ثبت نام را تکمیل نمایید.
4- در پایان کد رهگیری دریافت خواهید کرد.
سایت ثبت نام با نتایج آزمون 1401-1402 تیزهوشان مخالف است
وب سایت مسابقه نتایج آزمون شایستگی برای داوطلبان 6 تا 7 و 9 تا 10 متفاوت است. داوطلبان کلاس های 9-10 و 6-7 می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی از طریق آدرس های زیر ثبت کنند:
با مشاهده و دانلود بولتن کنکور سال هفتم و دهم مدارس سمپاد، امکان اعتراض فعال می شود.
بررسی گزارش و اعتراض مختص داوطلبانی است که در آزمون پذیرفته نشده اند و داوطلبان مذکور می توانند در صورت تمایل در زمان مذکور به محل شکایت مراجعه و به بررسی گزارش یا ثبت شکایت بپردازند. . .
مهلت ثبت نام نتایج آزمون 1401-1402 مدرسه تیشوشان
زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از مرداد ماه در سایت فعال می شود. وقتی نتایج پایه نهم و ششم و هفتم مدارس تیزهوشان اعلام شد.
با توجه به ثبت نام دانش آموزان دارای معلولیت، داوطلبان می توانند در صورتی که دلایل قانع کننده ای برای اعتراض به نتایج گزینش مدارس دارای معلولیت داشته باشند، تجدید نظر کنند. در ادامه نتایج آزمون را از طریق سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان و یا سامانه همسان سازی مدارس به نشانی hamgam.medu.ir بررسی کنید.
1401-1402 درخواست تلفنی اعتراضات به نتایج آزمون Tjoson
ثبت اعتراض به نتایج معاینه اهدا به صورت اینترنتی از طریق آدرس و شماره تماس منتشر شده ذکر شده در این مقاله انجام می شود. جهت سهولت داوطلبان محترم و اولیای محترم اعتراضات در خصوص نتایج تیزهوشان ششم و نهم قابل ثبت تلفنی می باشد که در همین راستا سایت خبرنو (https://khabarino.com) چند سالی است که در این زمینه فعال است. استفاده از کارشناسان حرفه ای برای ارائه خدمات ارزنده به برادران و خواهران عزیز.
داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان هستند می توانند با ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز، مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.
ثبت نام در آزمون تیزهوشان
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هر ساله برای شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد برای تحصیل در پایه های اول و دوم دبیرستان برگزار می شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند باید در موعد مقرر ثبت نام کنند.
داوطلبان دوره اول متوسطه جهت ثبت نام در آزمون هوش و استعداد به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.
داوطلبان دوره دوم متوسطه باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و در آزمون استعدادیابی ثبت نام کنند.
مدرسه تیزوسان 6-7. و 9-10. آزمون تیزهوشان در کلاس انجام می شود. این آزمون به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و مقاله ما به دنبال اطلاع از شرایط ثبت نام و شرکت دانش آموزان مستعد در آزمون است.
قبل از توضیح در مورد ثبت استعدادهای درخشان، ذکر این نکته ضروری است که مقاله ای با عنوان "چگونه فرزندان خود را به مدارس تیزهوشان ببریم" در خبر فوری منتشر شد، برای خواندن آن اینجا را کلیک کنید.
ثبت نام آزمون توجوشان معمولا در بهمن یا اسفند هر سال انجام می شود. برای ثبت نام در آزمون تزوشان ابتدا وارد سامانه ثبت نام تیزهوشان شوید، پس از وارد کردن اطلاعات پایه یعنی اطلاعات دانش آموز، ثبت نام خود را انجام دهید.
بنابراین باید به این نکته توجه کنیم که دانش آموزان پایه ششم باید اطلاعات خود را در قسمت ثبت نام آزمون جایزه پایه ششم و دانش آموزان پایه نهم در قسمت ثبت نام آزمون پایه نهم ثبت نام کنند.پس از اولین ثبت نام، این برنامه به شما یک کد رهگیری می دهد که باید آن را نگه دارید. متقاضیانی که به هر دلیلی اطلاعات خود را اشتباه ثبت می کنند، مجدداً برنامه به متقاضیان امکان اصلاح اطلاعات ثبت نام خود را در فروردین ماه می دهد.
شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401-1402
همانطور که می دانید برای پذیرش در مدارس مورد نظر علاوه بر قبولی در آزمون، شرایط پذیرش در این مدارس که عبارتند از:
با تابعیت ایرانی
کسب نمره بسیار خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی (برای داوطلبان پایه ششم تا هفتم)
تحصیل در کلاس نهم
کسب معدل حداقل 19 در پایه هشتم
تبصره: اتباع غیرایرانی با شرایط خاص امکان شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان 1401-1402 را دارند.
تذکر: داوطلبان پایه ششم تا هفتم در صورتی که تنها در یک درس از دروس 5 و 6 نمرات خوب کسب کنند، امکان شرکت در آزمون سنجش را دارند.
برای دانش آموزان تیزهوش و تیزهوش پایه نهم شایان ذکر است که این دسته از داوطلبان برای کسب حداقل معدل 16 خرداد کافی بوده و این داوطلبان الزامی به شرکت در این آزمون ندارند.
علی بازدید : 18 سه شنبه 12 مهر 1401 زمان : 11:38 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 315