loading...

نوشته های مفید و کاربردی

در این مقاله لینک مستقیم دسترسی به سامانه جامع آموزشی جدید دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس bustan.tvu.ac.ir سامانه فنی بوستان را قرار داده ایم. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از تغییر ساما

در این مقاله لینک مستقیم دسترسی به سامانه جامع آموزشی جدید دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس bustan.tvu.ac.ir سامانه فنی بوستان را قرار داده ایم. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از تغییر سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه خبر داد. در متن زیر از جزئیات جایگزینی سیستم قبلی با سیستم جدید و ویژگی ها و امکانات سیستم جدید دانشگاه فنی و حرفه ای از جمله نحوه دریافت و تغییر رمز عبور مطلع خواهید شد. سامانه دانشگاه فنی و پارک حرفه ای بستان، احراز هویت، انتخاب واحد حرفه ای در سامانه پارک فنی بستان، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نام سال، انتقال و مهمانی، پرداخت شهریه مدارس، ارزیابی کیفیت اساتید و پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه بستان ... سامانه آموزشکده های فنی و حرفه ای جایگزین سامانه دانشگاه فنی و حرفه ای شد.

نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

این مقاله راهنمای کاربری در مورد نحوه ورود به برنامه دانشگاه فنی و حرفه ای بوستون است. می توانید با توجه به فیلم آموزشی و توضیحات موجود در متن زیر وارد سایت جدید برنامه بستان شوید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است تماس بگیرید.
دسترسی به سیستم فنی و حرفه ای پارک ابتدا باید تاییدیه تکمیل شود. دلیل اعتبار سنجی داده‌های دانشجویی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای قبلاً در سامانه NAD ذخیره می‌شد و اکنون در وب‌سایت دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای بارگذاری می‌شود.
بنابراین پس از ورود به صفحه اول سامانه بوستون باید اطلاعات دانش آموز مطابقت داده شود که به این فرآیند تایید می گویند. لطفا برای تایید به موارد زیر توجه کنید:

نحوه انجام صحت سنجی اطلاعات در سایت بوستان

با توجه به انتقال کلیه اطلاعات هویتی، دانشجویی، تحصیلی، مالی و غیره دانش آموزی از سامانه ناد به سامانه جدید بستان، کلیه دانشجویان موظف به تایید و تایید اطلاعات خود در سامانه جدید مطابق دستورالعمل زیر هستند. اولین ورود

مراحل صحت سنجی در سامانه سایت بوستان فنی و حرفه ای

برای بررسی اطلاعات در سیستم منطقه فنی-حرفه ای:
پس از ورود به سایت دانشگاه فنی و حرفه ای بوستان به آدرس Bustan.tvu.ac.ir کد ملی، رمز عبور و عبارت امنیتی را وارد کنید. سپس بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
کالج فناوری بوستون و سیستم دانشگاه حرفه ای
نکته مهم
*در صورت عدم تایید صلاحیت در سایت بستان، دانشجو مجاز به انتخاب رشته نمی باشد
*کلیه دانشجویان موظف به تایید اطلاعات خود هستند
* شما دانش آموز اطلاعات نویسی هستید پس در ثبت نام دقت کنید و از انجام این کار بدون مطالعه مناسب خودداری کنید.

رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

    هنگام ورود به وب سایت دانشگاه فنی و حرفه ای بوستون برای اولین بار، لطفاً از تاریخ تولد 10 رقمی (مثلاً 2019/04/12) به عنوان رمز عبور استفاده کنید.
    با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور و ذخیره کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه NAD، دانش آموزان باید منتظر رسیدن پیامک رمز عبور و ورود به سامانه برای دریافت رمز عبور خود برای تغییر آن به پارک Beropstechnysk باشند. عمل
    اگر شماره همراه شما در سیستم ثبت نشده یا اشتباه است، تاریخ تولد را به عنوان رمز عبور وارد کرده و پس از وارد کردن شماره موبایل خود را در سامانه تغییر دهید.
    Boston Technical & Professional Park Forgot Password: اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا نتوانستید پیدا کنید، دکمه "رمز عبور را فراموش کرده اید" را انتخاب کنید.
    سامانه دانشگاه فنی و حرفه ای بستان
    سپس کد کشور، شماره موبایل و کد امنیتی را وارد کرده و «دریافت رمز عبور» را انتخاب کنید. پس از آن منتظر پیامک با رمز عبور در شماره موبایل خود باشید.
    رمز سیستم فنی و حرفه ای بوستان را دریافت کنید
    پس از ورود به سامانه فنی حرفه ای بوستان، صفحه تغییر رمز را مشاهده می کنید و می توانید پس از وارد کردن رمز جدید برای تغییر رمز، گزینه «ثبت نام» را در این صفحه انتخاب کنید.
    در صفحه اول سیستم باغ فنی حرفه ای می توانید یکی از مواردی که دوست دارید را انتخاب کنید و از امکانات آنلاین استفاده کنید.
    سیستم پارک های فنی و حرفه ای
    لطفا در صورت داشتن مشکل یا خطا در دسترسی به سایت بوستان از طریق تیکت پشتیبانی اقدام کنید و از مراجعه حضوری خودداری کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن درج شده در این صفحه تماس بگیرید.
    علی بازدید : 8 شنبه 23 مهر 1401 زمان : 11:38 نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 18
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 1
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 8
  8. آی پی دیروز : 14
  9. بازدید امروز : 7
  10. باردید دیروز : 0
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 7
  14. بازدید ماه : 22
  15. بازدید سال : 46
  16. بازدید کلی : 329