loading...

نوشته های مفید و کاربردی

انواع مختلفی از مدارس وجود دارد ، انتخابی که بین آن فقط به روح و توانایی های دانش آموز بستگی دارد. به عنوان مدارس دولتی ، مدارس دولتی ، شهید ، برای غیر انتفاعی ، وقف ... هر کدام شرایط مختلفی برای پذیر

انواع مختلفی از مدارس وجود دارد ، انتخابی که بین آن فقط به روح و توانایی های دانش آموز بستگی دارد. به عنوان مدارس دولتی ، مدارس دولتی ، شهید ، برای غیر انتفاعی ، وقف ... هر کدام شرایط مختلفی برای پذیرش دانش آموزان دارند. علاوه بر این ، ما در کلاس های 6 تا 7 به مدارس با آزمون استعداد و استعدادها نگاه خواهیم کرد.

این مدارس دانش آموزان را از کلاس هفتم تا دوازدهم استخدام می کنند و در کلاسهای مختلف امتحانات می گیرند. از جمله تست ها:

6 تا 7 آزمون برای افراد با استعداد برای ورود به کلاس 7
برای تکمیل درجه 7 تا 8 برای ورود به کلاس 8 تست کنید
9 تا 10 استعداد استعدادیابی در کلاس 10
لازم به ذکر است که امتحان ششم تا هفتم برای استعداد ساده ترین راه برای ورود به مدارس برای با استعداد است.

برای ثبت نام در آزمون استعداد ، باید از مدیر مدرسه رمز عبور بخواهید. لطفاً توجه داشته باشید که بدون داشتن رمز عبور هماهنگ ، مجاز به ورود به سیستم ثبت نام نیستید. علاوه بر این ، تنها شخصی که به رمز عبور همگام سازی فرزند شما دسترسی دارد ، مدیر مدرسه مسئول سیستم آموزش و پرورش برای همگام سازی شهر شما است.

نحوه مقاومت در برابر آزمون 6 تا 7
پس از روند ثبت نام ، مهمترین مراقبت از دانشجویان و خانواده ها ، تصویب امتحان است. بدون شک ، به دلیل حساسیت و تفاوت آن ، این آزمون جدی ترین آزمون دانشگاهی تاکنون برای دانشجویان است و ما باید در برابر دو چیز مقاومت کنیم:

تملک مضامین تست و ضریب هوشی مناسب
معادله
بیشتر خانواده ها احتمالاً با پرونده اول موافق هستند. اما با دلایل کافی به شما ثابت خواهیم کرد که پرونده دوم در این سن و تست هدیه 6-7 بسیار مهمتر است.

منابع تست تیزهوش
در سال 2016 ، آزمون ورودی برای دانشجویان با استعداد شامل موضوعات دانشگاهی (توانایی تحصیلی) و سوالات اطلاعاتی (توانایی تحلیلی) بود.اما در سال 2017 ، طبق تصمیم ناگهانی آموزش ، فقط سؤالات استاندارد هوش بصری (آزمون راون) بود. اما سال گذشته ، سال 2018 ، به دلیل این واقعیت که اعلام شد این آزمون فقط سؤالاتی در مورد هوش است ، اما موضوعات علوم طبیعی و ریاضیات نیز در قسمت اول آزمون کم و بیش مورد استفاده قرار گرفت. بنابراین ، فرصتی برای هرگونه تغییر برای آزمون ششم تا هفتم Tizhoshan برای سال 2019 وجود دارد.

چند ساعت یادگیری در هفته برای موفقیت در امتحان استعداد 6 تا 7 لازم است؟
برنامه ریزی روزانه یا هفتگی دروس به پارامترهای زیادی بستگی دارد. البته هر شخص متفاوت است. اما توجه به موارد زیر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

دانش آموزان کلاس ششم به دلیل سن خود نمی توانند فشار ناگهانی را تحمل کنند ، بنابراین به آرامی ساعات مدرسه را افزایش می دهند.
به یاد داشته باشیم که فرزند ما قبل از درخواست امتحان برای افراد با استعداد در کلاس های 6 تا 7 کودک 12 ساله است ، بنابراین کودکی فرزند خود را فدا نکنید تا در مدارس برای افراد با استعداد پذیرفته شود. البته در این حالت موفقیت حاصل نمی شود.
ذهن کودکان در این سن به گونه ای است که اگر مجبور به تحصیل شوند ، مولد نخواهند بود.
قبل و در جلسه آزمون ششم تا هفتم برای با استعداد چه نقاطی را باید دنبال کرد؟
یک تا نیم ساعت قبل از شروع آزمون آنجا باشید.
با توجه به مدت زمان طولانی امتحان ، یک بطری شربت لیمو عسل و چندین تاریخ برای دانش آموز خود تهیه کنید.
دانش آموز باید شب قبل زیاد از نوشیدن خودداری کند. این سؤال را جدی بگیرید ، بیشتر اوقات از دست رفته توسط دانشجویان در جلسه آزمون استفاده مکرر از حمام است.
برای کاهش استرس خود با فرزند خود صحبت کنید. به یاد بیاورید که این آزمایش جدی ترین آزمایش آنها برای این مرحله از آموزش است. تأکید کنید که اگر سؤالات دشوار باشد ، این برای دیگران دشوار است.یک روز قبل از آزمایش، مطالعه را متوقف کنید و فعالیت بدنی کم خطر مانند پیاده روی در پارک یا استخر با خانواده را شروع کنید.
یادمان باشد در این چند دقیقه آزمون می توانیم نتیجه تمام تلاشمان را بگیریم. پس نکات بالا را جدی بگیرید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم و کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت مرکز مشاوره باخه و شبکه های اجتماعی را دنبال کنید.

علی بازدید : 10 چهارشنبه 30 شهریور 1401 زمان : 12:42 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 318